Телефонуйте з 9:00 до 18:00

Порівняння програм BAS КУП та BAS Малий бізнес


Порівняння програм BAS Комплексне управління підприємством та BAS Малий бізнес. Яка краще підійде для автоматизації  вашого бізнесу?


Виробляєте товари, займаєтесь торгівлею чи надаєте послуги? А може поєднуєте всі ці види діяльності й потребуєте автоматизації обліку? Якщо так, і ваша компанія - малий чи середній бізнес, вам можуть підійти програмні рішення BAS Комплексне управління підприємством та BAS Малий бізнес (BAS Малый бизнес базова версія).


BAS Комплексне управління підприємством - комплексне програмне забезпечення для автоматизації багатопрофільного малого і середнього бізнесу. Скачать BAS Комплексне управління підприємством можна на сайті ecommerce.in.ua Перевагами цієї програми є можливість детального планування, наявність усіх необхідних модулів в одній конфігурації, потужний модуль для складського обліку та аналітики для керівника.


З іншого боку, BAS Малий бізнес - це управлінський комплексний програмний продукт, орієнтований на малий бізнес. Він охоплює автоматизацію виробництва, торгівлі та надання послуг, але не містить повноцінного модуля бухгалтерського обліку. BAS Малий бізнес для будівництва чи малий бізнес у інших галузях може стати оптимальним рішенням для оптимізації бізнес-процесів без надмірної деталізації.


Давайте детальніше розглянемо відмінності та можливості BAS Малий бізнес і BAS Комплексне управління підприємством:


BAS Малий бізнес


  • Облік: управлінський облік, спрощений податковий облік та формування податкової звітності для ФОП. Немає повноцінної бухгалтерії.

  • Закупівлі: керування цінами, робота зі знижками та націнками, формування прайс-листів, управління ціновою політикою, облік запасів, замовлень постачальникам, робота з цінами постачальників. Відсутній облік тари.

  • Склад: облік номенклатури, партійний та ордерний облік, резервування запасів, адресне зберігання, інвентаризація. Немає контролю термінів придатності та календаря надходжень.

  • Планування: спрощене бюджетування, розрахунок потреб (але не окремий план закупівель), планування і прогноз продажів.

  • Продажі: повний функціонал - облік замовлень, продажів, повернень, взаєморозрахунків, договорів. CRM-модуль спрощений.

  • Роздрібні продажі: повна підтримка торгового обладнання.

  • Виробництво, роботи, послуги: замовлення-наряди, облік специфікацій та виробництва, планування, облік виконання робіт. Немає обліку незавершеного виробництва.

  • Розрахунки, зарплата, аналітика в наявності, але спрощені чи управлінські. Немає регламентованої звітності та фінансової аналітики.


BAS Комплексне управління підприємством в свою чергу має:


  • Повноцінний бухгалтерський та регламентований облік із формуванням всієї необхідної звітності.

  • Деталізовані та розширені можливості в усіх вищезазначених напрямках:

    • закупівлі,

    • склад, 

    • планування,

    • продажі,

    • роздрібна торгівля,

    • CRM, 

    • виробництво, 

    • розрахунки, 

    • управління персоналом.

  • Додаткові функції: облік тари, контроль термінів придатності, календар надходжень, взаємодія з торговими агентами, самообслуговування клієнтів.

  • Детальне бюджетування та планування - плани закупівель, продажів тощо.

  • Фінансова аналітика, управлінські звіти з аналізом планових показників.

  • Потребує глибокого впровадження, налаштувань під бізнес-процеси компанії та навчання користувачів.


Отже обидва рішення мають модулі для:

  • маркетингу, 

  • продажів, 

  • закупівель, 

  • складського обліку, 

  • робіт та послуг, 

  • виробництва, 

  • обліку грошових коштів, 

  • заробітної плати, 

  • фінансів,

  • аналітики.

Проте в BAS КУП ці функції реалізовані ширше і глибше.


Таким чином, якщо вашій компанії потрібен повний комплекс для автоматизації різних бізнес-процесів із детальним плануванням, фінансовим і регламентованим обліком, то оптимальним рішенням буде BAS Комплексне управління підприємством. Для оптимізації основних операцій без надмірної деталізації можна обрати більш просту і гнучку систему BAS Малий бізнес.