Телефонуйте з 9:00 до 18:00

Супровід програм BAS - запорука безперебійної роботи вашого бізнесу


Сучасні ERP і BAS системи стали невіднятною частиною діяльності багатьох успішних компаній. Вони допомагають автоматизувати та оптимізувати ключові бізнес-процеси: від обліку й управління персоналом до виробництва, логістики та продажів. Однак для безперебійного функціонування цих систем вкрай важливо своєчасно встановлювати оновлення, виправляти помилки та інтегрувати додаткові модулі відповідно до зростальних потреб бізнесу.

Впровадження системи BAS для автоматизації бізнесу пропонує вам множину значущих переваг, включаючи:

  • Централізацію всіх даних у безпечному середовищі;

  • Зниження помилок завдяки мінімізації людського фактора;

  • Швидке оброблення первинних документів;

  • Автоматизацію повсякденних процесів, таких як підготовка звітів, бухгалтерський облік, податковий облік та нарахування зарплат;

  • Обмін електронними документами з клієнтами та постачальниками;

  • Миттєвий доступ до будь-якої інформації про діяльність підприємства;

  • І багато інших можливостей.

Ці функції сприяють оптимізації управління компанією, підвищуючи її ефективність і конкурентоздатність. Саме для вирішення таких завдань існує послуга супроводу програм BAS від нашої компанії. Вона буде корисною:

  1. Керівникам підприємств

Супровід BAS дозволяє зосередитися на стратегічному управлінні бізнесом, делегувавши технічну підтримку програмного забезпечення професіоналам. Ви отримаєте гарантію безперебійної роботи систем, оновлену функціональність та можливість масштабування без додаткового навантаження на ІТ-відділ.

  1. Бухгалтерам і керівникам фінвідділів

Своєчасні оновлення програм забезпечать відповідність новим вимогам законодавства, податкового та бухгалтерського обліку. Інтеграція додаткових модулів допоможе автоматизувати додаткові облікові процеси й спростити формування звітності.

  1. ІТ-фахівцям

Передавши обслуговування BAS-систем на аутсорсинг, ваші системні адміністратори зможуть зосередитися на ключових завданнях ІТ-інфраструктури, що дозволить оптимізувати їх робоче навантаження і заощадити час та ресурси.

У рамках послуги супроводу ви отримуєте комплекс заходів:

  • встановлення оновлень та виправлень,

  • налаштування додаткових модулів,

  • консультації з питань оптимізації бізнес-процесів,

  • навчання персоналу й інші послуги за необхідністю.

Що робити у випадку непередбачених проблем?

Раптова помилка під час роботи з програмою може статися в найменш відповідний момент як, наприклад під час періоду здачі звітності. Такі проблеми можуть виникнути як у довгостроково впроваджених системах, так і в тих, що були запущені всього кілька місяців тому. Їх причинами можуть бути як програмно-апаратні помилки, так і людський фактор.

Знайти вільних фахівців для швидкого розв'язування вашої проблеми може бути часомістко та потребувати значних фінансових витрат через терміновість ситуації. Для того, щоб уникнути зайвого стресу та перебоїв у бізнес-процесах, може стати в нагоді послуга супроводу продуктів BAS.

Така послуга супроводу може бути корисною у випадках, коли вам потрібно:

  • Терміново отримати консультацію по роботі з програмою;

  • Налаштувати програму відповідно до нових вимог вашого бізнесу;

  • Доробити функціонал рішення;

  • Створити спеціалізовані звіти та документи.

Що таке супровід BAS і чому він вам потрібен?

Сучасне програмне забезпечення для автоматизації бізнесу, таке як BAS ERP та інші галузеві рішення BAS, є досить складними та багатофункціональними системами. Для максимально ефективної їх експлуатації недостатньо просто один раз впровадити програми - їх необхідно постійно супроводжувати та розвивати.

Супровід програм BAS - це комплекс послуг, спрямований на забезпечення безперебійної та оптимальної роботи програмного забезпечення відповідно до поточних потреб бізнесу. Він включає:

  1. Регулярні оновлення та налаштування

Розробники BAS систем постійно випускають нові версії, виправлення помилок, додаткові модулі й інструменти. Наші фахівці стежать за актуальними релізами й своєчасно встановлюють їх, забезпечуючи відповідність вимогам законодавства, підвищення продуктивності та безпеки.

  1. Інтеграція додаткових модулів та рішень

Зі зростанням масштабів діяльності виникає необхідність інтегрувати в BAS додаткові модулі - для автоматизації нових процесів, підвищення ефективності, розширення аналітичних можливостей та ін. Ми допоможемо розробити технічне рішення, підібрати потрібні модулі й інтегрувати їх у вашу наявну систему.

  1. Налаштування та оптимізація

В процесі супроводу здійснюється тонке налаштування системи відповідно до специфіки вашого бізнесу. Наші фахівці підкажуть, як оптимізувати бізнес-процеси в BAS, видалити зайві елементи, інтегрувати необхідні зовнішні сервіси.

  1. Навчання та консультації 

Ми проводимо регулярні тренінги для ключових користувачів, навчаючи їх працювати з новими функціями й інструментами BAS максимально ефективно. Також ви можете отримувати консультації від експертів щодо оптимізації роботи в програмах.

  1. Резервне копіювання та відновлення 

Для захисту цінних корпоративних даних виконується періодичне створення резервних копій баз даних та налаштувань систем BAS. При необхідності ми зможемо оперативно відновити працездатність програм із мінімальними втратами.

Таким чином, супровід програм BAS дозволяє вам завжди тримати їх в актуальному та ефективному стані, використовуючи весь потенціал нових можливостей та не відволікаючись від основної діяльності. Залиште технічне обслуговування на професіоналів, а самі зосередьтеся на стратегічному розвитку бізнесу!