Месенджери міцно увійшли до нашого життя. Viber вже давно став популярним засобом зв’язку, і нам здається, що ми знаємо про нього все. Але ми розповімо вам про такі можливості Viber, як просування бізнесу, залучення та інформування клієнтів.
Месенджери міцно увійшли до нашого життя. Люди заходять у них у вільний час, а й у робоче, й у нічний.
Уважний бізнесмен розуміє, що через Viber можна поширювати свою інформацію своїм співробітникам, а також постійним і потенційним клієнтам.
З того часу, як у Viber були впроваджені публічні акаунти, стала можлива інтеграція з 1С.
Вартість модуля — 5000 грн.*
*Ця вартість не враховує консультації та впровадження Viber-боту у вашому 1С. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля до вашого 1С.
Модуль надаємо з закритим кодом
Відео Модуль інтеграції Viber та Telegram у BAS на YouTube
Що ви можете отримати, об’єднавши Viber і BAS / 1С?
- Відправлення стандартних сповіщень всім клієнтам.
- Інформування індивідуальних клієнтів про прибуття товару на склад.
- Збереження кореспонденції з кожним контрагентом.
- Масові розсилки.
- Листування з кількома представниками одного контрагента зі збереженням історії.
- Вкладка Viber розташована в окремому підрозділі 1С.
Як бачите, підсистема відкриває вікно листування з контрагентом. Імена клієнтів синхронізуються з іменами в Viber самого пристрою (телефону, комп’ютера), але також можуть бути змінені.
Кілька облікових записів Viber можуть бути пов’язані з одним контрагентом.
Переваги Viber в BAS 1С
- Viber вбудований як в типові, так і в нестандартні конфігурації «1С».
- Ви можете змінити Viber для особистих потреб.
- Можливість масових та індивідуальних розсилок безпосередньо з «1С».
- Спілкування з клієнтом з будь-якого часового поясу, в будь-який час доби.
Як бачите, можлива інтеграція Viber і 1С.
Вартість модуля — 5000 грн.*
*Ця вартість не враховує консультації та впровадження Viber-боту у вашому 1С. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля до вашого 1С.
При необхідності можемо провести роботи з інтеграції даного модуля у вашу систему 1С.
Важлива інформація. Необхідно розуміти, що при використанні «Viber» існує ряд обмежень, встановлених самим месенджером. «Viber» API є приватним, а не публічним. А для того, щоб отримати до нього доступ, спочатку потрібно буде заповнити заявку від імені компанії і дочекатися отримання РА. РА або бота можна отримати за посиланням. Ви можете написати клієнту тільки після того, як він підтвердить підписку. Номер телефону клієнта залишається закритим, ви відправляєте повідомлення на акаунт, а не на номер мобільного оператора.
Що ще?
Інтеграція з Viber дозволяє обмінюватися повідомленнями з клієнтами в АРМ Діалоги за допомогою чат-бота Viber двома способами:
- Або через пряме посилання viber://pa?chatURI={botname}.
- Або через сканування QR-коду, а потім перехід у «Viber» та підключення до бота. Його можна згенерувати в будь-якому з онлайн-сервісів для створення QR-кодів.
Номер телефону клієнта Viber НЕ буде відображатися. Ви зможете дізнатися номер клієнта, попросивши відправити його вам в особистому повідомленні.
Щоб почати створювати чат-бот Viber, необхідно вже мати обліковий запис Viber. Він може бути встановлений на ваш телефон, ноутбук, планшет або ПК.
Створення чат-бота Viber відбувається в партнерському кабінеті. Щоб його створити, потрібно зареєструватися (якщо у вас вже є партнерський рахунок, потрібно авторизуватися). Він прив’язаний до певного номера телефону (прихований від інших користувачів). Перш, ніж створювати в ньому чат-бот Viber, вкажіть свою адресу електронної пошти та пароль. По телефону ви отримаєте код, який вам потрібно буде ввести в Viber.
Після цього створюється обліковий запис бота.
Чат-бот заповняється інформацією:
- Вибирається мова спілкування (Language)
- Розмір зображення чату 400*400 пікселів (Зображення)
- Ім’я чат-бота, який побачать клієнти (Name)
- Ім’я бота (Uri) в посиланні форми: https://viber.com/Uri.
- Категорія та підкатегорія чат-бота.
- Опис (Account Description)
- Посилання на веб-сайт (не обов’язково)
- Адреса електронної пошти
- Розташування (Location)
Якщо контент вашого чату має вікові обмеження, ви встановлюєте галочку у відповідному рядку. І завершуєте реєстрацію згодою на користування Viber.
Пересилання повідомлень
1. Після створення загальнодоступного облікового запису за вашим запитом вам буде надіслано унікальний токен. Саме за допомогою нього будуть відправлятися і отримуватися Viber-повідомлення.
2. Необхідно мати «білий» IP або домен з SSL сертифікатом (тобто адресу, що починається з «http»). Сертифікат має бути отриманий у довіреному атестаційному центрі.
3. На сервері, де знаходиться ця база даних 1С, необхідно встановити веб-сервер з підтримкою SSL. Наприклад, Apache 2.2.
4. Цю базу даних слід опублікувати на веб-сервері. Робиться це через конфігуратор в меню «Адміністрування» → «Публікація на веб-сервер…»
5. Вкажіть назву публікації, а також на вкладці «HTTP-сервіси» поставте галочку біля «VBR_Service». Натисніть кнопку «Опублікувати».
6. Підключення до служби http має відбуватися без запиту імені користувача та пароля. Зробити це можна двома способами:
1) Завести в «1С»користувача з аутентифікацією ОС, під яким працює веб-сервіс.
2) У файлі налаштувань defalaut.vrd, який відноситься до публікації, прописати конкретне ім’я користувача і пароль для входу.
7. В результаті слід отримати адресу для підключення до «Webhook». Наприклад, якщо у вас є адреса «https://mycompany.com», база даних публікується під назвою «MyBase», то отримана адреса буде: «https://mycompany.ru/MyBase/hs/viber/webhook».
8. Ви можете переконатися, що ця адреса правильна і працює, відправивши до неї порожній POST-запит із зовнішньої мережі. Запити можна надсилати, наприклад, з сайту «https://www.hurl.it/». Якщо все правильно, то повернеться статус «ОК».
9. Якщо все готово, залишається вказати отриману адресу як webhook Viber. Це робиться у формі налаштувань на вкладці Viber у вашій базі даних 1С.
10. У цій формі вкажіть отриманий маркер з пункту 2, адресу з пункту 8, а також ім’я відправника для підписання надісланих повідомлень. Значення можна зберегти.
11. Після заповнення натисніть кнопку «Підключити “Webhook”». З’явиться повідомлення про успішне підключення. Якщо сталися помилки, ви можете прочитати про них нижче. Наприклад, якщо мова заходить про SSL, виникає проблема з експлуатацією сертифіката, можливо, він не був отриманий з довіреного центру. Перевірити роботу SSL сертифіката.
Налаштування завершено.
Які можливості ми пропонуємо
Автоматичне оновлення списку контактів Viber
- По-перше, ви ділитеся посиланням у чаті з клієнтом, надсилаючи їм додатковий запит.
- Клієнт погоджується бути доданим до чату.
- Потім новий контакт у Viber створюється в «1С», але за замовчуванням він без номера телефону.
- Щоб отримати номер контрагента, відкрийте з ним листування і натисніть на Запит номера. На цьому етапі у клієнта є кнопка вибору: «Підтвердити» (відправити вам свої контакти) або «Не підтверджувати».
- Якщо клієнт підтверджує запит на номер, «1С»шукає цей номер у контрагентів і зберігає його або в дужках, або створює клієнт.
Листування у Viber від 1С. Це просто. Відкрийте контакт, натисніть на листування («Почніть розмову»), пишемо безпосередньо в 1С і відправляємо. Клієнт отримує ваше повідомлення у «Viber». Крім того, коли він відправляє вам повідомлення зі свого Viber, ви отримаєте його у вікні 1С. Крім повідомлень, ви можете відправляти зображення і файли клієнтам.
Автоматичне розсилання документів.
Відкриваємо «Документи» → «Продажі» → «Замовлення клієнтів» → «Друк» → «Надіслати у Viber». До цього розсилання можна підключити будь-який документ. Ця функція підключається окремо і впливає на вартість підключення модуля до вашого «1С».
Пошук контактів. При відкритті «1С», праворуч в розділі «Завдання» є вкладка з контактами, в якій можна швидко знайти контакт, ввівши в поле пошуку потрібне ім’я. На тій же вкладці поруч із піктограмою «Viber» відображається кількість непрочитаних повідомлень.
Повідомлення користувачів «1С» зберігаються під кожним конкретним обліковим записом, і ви завжди можете відстежувати, хто з користувачів написав клієнту і коли.
Автоматична підв’язка клієнта і менеджера. Кожному клієнту з «Viber» автоматично присвоюється конкретний менеджер, який першим відповів клієнту.
На нашому YouTube-каналі ви можете подивитися відео про те, як встановити модуль «Viber» на конфігурацію «1С».
Часті питання при реалізації «Viber»
Помилка: {«status»:1,»status_message»:»Result[HttpRequest[POST /BaseViber/hs/viber/webhook/ HTTP/1.1]@2d89fbaa > HttpResponse[null 0 null]@79a6a367] java.net.ConnectException: Connection refused»,»chat_hostname»:»SN-CHAT-21_»}
Рішення: Перевірте адресу підключення в браузері, вона повинна працювати. Базу даних слід опублікувати на сервері з сертифікатом SSL.
Помилка:
{ОбщийМодуль.VBR_СерверСлужебный.Модуль(229)}: {«status»:999,»status_message»:»Bad receiver ID»,»message_token»:5464180815525483129,»chat_hostname»:»SN-CHAT-21_»}
Raise Request.ResponseText;
Рішення: Потрібно перевірити функцію, яка отримує контакт з «Viber», а саме які дані отримує функція, і в який момент переривається виконання цієї функції.
Вартість модуля — 5000 грн.*
*Ця вартість не враховує консультації та впровадження Viber-боту у вашому 1С. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля до вашого 1С.
Модуль надаємо з закритим кодом
Мультиязичность в Viber не підтримується, але її можна замовити, якщо у вас є інші модулі і вона вам необхідна (так само як і Автоперекладач).
Успіху!