Компанія SoftUp пропонує налаштування у вашому модулі інтеграції кількох мов роботи.
Навіщо та кому це потрібно?
Згідно з новою статтею Закону про мову, з 16 липня 2022 року всі сайти (інтернет-ресурси) повинні мати базовою мовою – українську. І за бажання вести ресурс ще на скільки завгодно якихось інших мов. Базова версія (українська мова) має бути встановлена на сайті за умовчанням і мати НЕ менше інформації, ніж версії іншою/іншою мовою.
Таким чином, з літа 2022 року для власників російськомовних інтернет-майданчиків стало актуальним перекладати їх українською мовою, а для розширення аудиторії вводити кілька мовних версій. Здебільшого сайти зараз підтримують 2 версії – українську та російську. Є й тримовні сайти – додатково з англійською версією чи сайти, де лише українська та англійська мови.
У будь-якому випадку, необхідність та вигода від підтримки кількох мов є очевидними.
Що ми пропонуємо?
Якщо ви раніше замовляли у компанії SoftUp установку та налаштування модуля інтеграції з BAS/1C, але у вас не налаштована робота модуля кількома (2 або 3) мовами, ми пропонуємо зробити вам таке налаштування зараз.
Вартість налаштування мультимовності становить 1 000 грн.
Налаштування багатомовності є встановленням можливості підтримувати кілька мов у BAS/1C, щоб вивантажувати товари з бази на майданчик інтернет-магазину, соц.мережі або маркетплейси, що підтримують багатомовність.
Перед початком встановлення переконайтеся в тому, що основною мовою за умовчанням є українська і вона повинна бути мовою за замовчуванням у модулі синхронізації. Це ДУЖЕ ВАЖЛИВО, щоб у подальшій роботі не було плутаниць зі значеннями ru та uk у товарах/посиланнях.
– На яких конфігураціях BAS/1C налаштовуємо підтримку 2 або більше мов? – На 1С УНФ, BAS КУП, Малий бізнес, ERP, 1С УТ та УНФ старих релізах. На старих конфігураціях 1С – УТ 2.3, УТП, УПП – не працює.
– Разом із налаштуванням підтримувати мови та автоматичний переклад відбуватиметься? – Ні, ця послуга налаштовується та оплачується додатково.
Що вміє Модуль мультимовності:
Разом з модулями синхронізації вивантажує на сайти та маркетплейси контент по товарах (що включають найменування, описи, властивості, ключовики і т.д.) кількома мовами одночасно.