Телефонуйте з 9:00 до 18:00
  • CRM-система для керування компанією KeepinCRM

CRM-система для керування компанією KeepinCRM

  • Виробник: Softup
  • В наявності
  • 7 800грн.


Якщо ви давно шукаєте рішення для своєї компанії, яке б спростило роботу, автоматизувало процеси бізнесу та поєднувало б у собі всі відділи компанії та статистику, пропонуємо вам ще один український продукт – KeepinCRM систему. Вона задовольнить навіть найприскіпливіших клієнтів, тому що цілком може замінити малому бізнесу систему ERP.

Інтеграція системи відбувається швидко, а робота проста та зрозуміла. З такою системою та розвиток бізнесу йде легше та ефективніше.

Вартість стандартної інтеграції (обмін заказами, залишками) CRM-системи для бізнесу KeepinCRM – 7800 грн. + доробки 800 грн. за годину.

10 процесів, об’єднаних у KeepinCRM

  • Постачальники. Створення закупівель на постачальників, взаєморозрахунки, автоматичний прихід складу під час отримання товару, повернення товару, прив’язка клієнта до товару тощо.
  • Повна автоматизація. Система постійно доповнюється та розширює свої можливості. Розробники постійно моніторять відгуки клієнтів. Це допомагає їм постійно вносити оновлення.
  • Склад. Ведення складу, облік залишків, товарні накладні, робота з кількома складами, автоматичні списання, синхронізація з маркетплейсами, синхронізація по XML, робота зі штрихкодами, робота з кількома видами цін тощо.
  • Угоди. Ви не втратите жодного замовлення від клієнтів. Вся рутинна робота буде виконана KeepinCRM автоматично, всю необхідну інформацію збереже, нагадає про терміни виконання, надішле повідомлення, листи, електронні повідомлення, сформує документи, спише товари зі складу тощо.
  • Каса (в офлайн-магазині). У касу вбудовується спеціальний модуль для касира, де є все необхідне роботи. Об’єднання в системі офлайн та онлайн продаж та управління обома процесами.
  • Документи. Генерація рахунків, договорів, актів виконаних робіт та будь-яких інших документів за шаблонами і лише одним натисканням.
  • Клієнти та ліди. Також одним натисканням можна створити картку клієнта чи ліда. Картки з детальною інформацією, історією взаємодій із клієнтом, замовлень та угод, можливість залишати коментарі щодо клієнтів.
  • Синхронізація. З іншими сервісами, які ви використовуєте для роботи у своєму бізнесі.
  • Завдання. Планування, постановка, контроль над завданнями та термінами їх виконання. Нагадування, проставлення пріоритетності завдань, присвоєння їм статусів, типів тощо.
  • Фінанси. Проведення доходів та витрат за угодами, перевірка оплачених замовлень. Контроль над фінансуванням та управлінськими звітами.

KeepinCRM – чудова, зрозуміла та зручна альтернатива Bitrix24, AmoCRM, RetailCRM.

Чому варто вибрати цю CRM?

Сама система є українським продуктом. І незважаючи на те, що цей продукт відносно новий, система постійно оновлюється, доповнюється, розширюється і обростає новим функціоналом, актуальним для бізнесу.

  • Функціонал KeepinCRM можна доопрацювати за потреби.
  • Система постійно допрацьовується, тому ви отримуватимете оновлення, що постійно спрощуватиме роботу.
  • Ми завжди на зв’язку та оперативно реагуємо.
  • Головна функція CRM-системи – автоматизація бізнес-процесів та порятунок від рутинної роботи співробітників компанії. Саме це і є головним завданням роботи системи KeepinCRM.
  • При тому, що система постійно допрацьовується та оновлюється, вона не перевантажена зайвим функціоналом, проста та зрозуміла. Функції вимикаються та вмикаються. Тобто, якщо вам не потрібні якісь функції, ви їх відключаєте і вони вам не заважають.
  • Компанія SoftUp має достатній досвід роботи з CRM-системами та автоматизацією в цілому, тому ми справляємося з впровадженням та налаштуванням будь-якої складності.

УВАГА! Для конфігурації BAS Бухгалтерія ПРОФ (Business automation software for accounting PROF) ІНТЕГРАЦІЯ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!

Як KeepinCRM підвищить ваш прибуток?

KeepinCRM – це система, у якій пов’язані автоматизація бізнесу, технології оптимальної роботи з клієнтами, упорядкування внутрішніх процесів компанії. Як для малих фірм, так і для бізнесу більше. Впровадження системи окупає себе та збільшує масштаби бізнес-діяльності.

  • Замовлення потрапляють у систему з усіх джерел, де ви розміщуєте свої товари (і послуги) – інтернет-магазин, маркетплейси, соцмережі та інше. Система сама, без допомоги менеджера, автоматично створює замовлення (або менеджер може створити його в ручному режимі, в 1 клік), генерує ТТН та інші документи, відправляє SMS клієнтам. Тобто сама виконує всю рутинну роботу, економлячи тим часом менеджерів, дозволяючи їм зайнятися важливішими справами.
  • У KeepinCRM збирається ВСЯ інформація – контакти клієнтів, завдання по клієнтам та примітки щодо роботи з ними, документи, файли та оплачені рахунки, замовлення та дзвінки. Все це доступно для перегляду та зібрано в одному місці.
  • Аналіз діяльності підприємства. Аналіз ефективності роботи по співробітникам, відділам. Так буде наочно зрозуміло, що (чи чию роботу) потрібно покращити та скоригувати.
  • Автоматизовано все, що можна автоматизувати, всі дії. Що дозволяє уникати помилки внаслідок людського фактора та позбавити співробітників від нудних механічних дій. Це дозволяє ставитись до своєї роботи з великим ентузіазмом, а співробітники, яким подобається їхня робота – запорука більшого успіху у компанії, більшої продуктивності, більшої віддачі та здорового ставлення в колективі.
  • Коли ви обробляєте замовлення та оплати клієнтів швидко, не затягуючи, це зручно для клієнтів. Отже, викликає приємне почуття від взаємодії з вашою компанією і бажання звернутися до вас знову. Збільшується швидкість обробки замовлень, підвищується лояльність клієнтів, сервіс покращується, продаж збільшується. І так по колу.
  • Повний контроль над вирвою продажу, доставками та оплатами. Ви завжди бачите, чи є прострочені замовлення, як співробітники справляються із завданнями, як вони взаємодіють із клієнтами, які співробітники активні, а які ні і т.д. Усе це дозволяє постійно «тримати руку на пульсі» у компанії, отже, своєчасно реагувати, що теж позначається позитивно.

Як бачимо, KeepinCRM проста і зрозуміла. Це український продукт для автоматизації малого та середнього бізнесу, який об’єднав у собі документацію, спілкування з клієнтами по SMS, роботу зі складом, фінансування, ліди, угоди, інтеграцію з іншими майданчиками (сайтами, соцмережами), доставку, виконання бізнес-завдань та клієнтів.

Що являє собою функціонал? Трохи докладніше.

Повний цикл роботи із продажами. Включає в себе продаж і товарів, і послуг.

  • Можна налаштовувати власні етапи продажу та створювати кілька воронок.
  • Робота з маржею, собівартістю, нарахування знижок.
  • У системі ви створюєте поля для занесення потрібної інформації – адреси, методи оплати тощо.
  • Відображення задач.
  • Система генерує необхідні документи.
  • Ви можете прикріпити якісь файли.
  • Відображення руху фінансів – аванси, прибутки, витрати, кілька гаманців.
  • За кожним етапом продажів можна контролювати терміни.
  • Можливість залишати коментарі про продаж та згадувати в них користувачів системи.
  • Врахування статистики продажів.
  • Бронювання товарів, автоматичне списання при покупці, повернення на склад та автоматичне заповнення кількості при поверненні.
  • Генерація ТТН прямо в KeepinCRM і відправлення повідомлень клієнтам про відправку товару, відправлення листів на Email
  • Синхронізація з сайтом, маркетплейсами та соцмережами завдяки відкритому API.

Документи та фінанси. Контролює фінанси за кожною угодою та формування будь-якого типу документації прямо в CRM-системі.

  • Мультивалютність і скільки завгодно гаманців.
  • Облік доходів та витрат, можливість налаштувати їм категорії.
  • Виплата авансів, контроль за платежами, відображення історії платежів.
  • Управлінські звіти,
  • Можливість завантажити у платежі файли.
  • Багато шаблонів для складання актів, формування рахунків, генерування документів.

Ліди та клієнти. KeepinCRM надає індивідуальний підхід до кожного клієнта та кожного ліда. Взаємодія з підрядниками та постачальниками.

  • Зручна основа контрагентів.
  • Індивідуальна вирва для кожного.
  • Зручний інтерфейс.
  • Історія взаємодій.
  • Створення полів з адресами, реквізитами та ін.
  • Гнучка настройка доступу менеджерів до контактів.
  • Можливість імпортувати та експортувати дані.
  • Сегментування.
  • Уся робота автоматизована.
  • Планування та створення завдань, угод, дзвінків, можливість прикріпити файли.

* Функціонал може різнитись в залежності від конфігурації. 

 

Склад. Повний контроль з обліку товарів складі, що дозволяє зробити роботу складу найбільш оптимальним, поліпшити управління, що благотворно позначиться управлінні всією компанією. Система однаково успішно оптимізує роботу незалежно від того, один у вас скарб або багато.

  • Контроль залишків.
  • Робота з кількома видами цін (зокрема маржа та собівартість).
  • Відображення історії руху товарів на складі та продажу.
  • Робота із будь-якими валютами.
  • Відображення переміщень між складами.
  • Робота з імпортом та експортом.
  • Відображення постачальників.
  • Формування та друк товарних накладних.
  • Інвентаризація та ПДВ. Автоматичне списання та додавання товару при бронюванні та поверненні.

Доставка. KeepinCRM по кожній угоді формує та роздруковує ТТН для відправки поштовою службою. Дані клієнта також заповнюються автоматично.

  • Підключення до Нової Пошти та інших поштових служб. Створення кількох облікових записів.
  • Автоматичне заповнення габаритів, розміру та іншої інформації про посилки.
  • Відстеження етапів угод та відправок, платного зберігання на пошті.
  • Автоматичне повідомлення клієнтів про відправку товару SMS або Email із зазначенням номера ТТН.
  • Окрема вкладка з усіма ТТН.
  • Відображення 10 найбільш поширених міст за відправками.

Завдання. Формування у системі завдань, чек-листів, обов’язків.

  • Контроль за виконанням, повідомлення та оповіщення про завдання з прив’язкою до конкретного часу.
  • Встановлення дати та часу завершення завдань.
  • Завдання можна встановити формувати автоматично, а також можна вносити їх в систему в ручному режимі.
  • Створення додаткових полів для приміток, нотаток та коментарів щодо завдань.
  • Приєднання файлів до завдання.
  • Призначення відповідальної особи за ходом виконання з кожного завдання.
  • Отображение этапов и статусов задач.

Дзвінки та СМС. Дзвінки надходять відразу в систему KeepinCRM.

  • Карту контрагента можна створити як автоматично, так і ручним чином.
  • Відображення історії дзвінків та можливість прослухати телефонну розмову.
  • Push-повідомлення про дзвінки.
  • СМС можуть надсилатися автоматично або менеджером, ручним набором.
  • Можливість масових відправок SMS.
  • Можливість задати час або певну періодичність для надсилання СМС.
  • Налаштування кількох відправників.

Автоматизація. KeepinCRM під силу навіть складна автоматизація та валідація.

  • Автоматичне формування завдань навіть на етапі угод.
  • Надання статусів контрагентам, формування картки контрагента.
  • Бронювання товарів, списання, повернення складу.
  • Проведення рахунків та інших фінансів.
  • Створення угод.
  • Зміна етапів вирви продажів залежно від статусу доставок.
  • Автоматичне розсилання СМС та електронних листів.
  • Формування документації.
  • Присвоєння відповідальних осіб. Автоматична зміна в залежності від етапів продажу чи доставки. Контроль заповнення
  • інформації клієнтам, постачальникам тощо.
  • Вхідні та вихідні зворотні дзвінки.
  • Усі повідомлення з соцмереж, пошти та СМС відображаються у KeepinCRM.

Що ще може KeepinCRM

  • Завантаження угод. Наша система підходить для всіх, хто займається наданням послуг та продажем товарів та налаштовується індивідуально під бізнес-процеси компанії.
    Створення завдань для угоди.
    Контроль дати завершення угоди та оповіщення у системі.
    Кожна угода заноситься в контактну картку, і це допомагає аналізувати ефективність кожного етапу роботи з клієнтом.

Угоду можна створити вручну або налаштувати автоматичне створення угод з інших сервісів – маркетплейс, інтернет-магазин, соцмережа.

Можна настроїти, щоб під час переходу до операцій автоматично відкривався тип Дошка.

Можна настроїти завантаження швидкої угоди. Вона має менше полів для заповнення та використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

Угоди можна редагувати та фільтрувати.
– по періоду
– за статусом
– за відповідальною особою
– за контактними даними – ПІБ, телефон, email
– за сумою та валютою
– за джерелом або типом угоди
– по даті

  • Синхронізація товарів (і залишків) з іншими майданчиками – інтернет магазинами, маркетплейсами (Prom, Rozetka тощо) одним натисканням кнопки – фото, опис, характеристики, ціни, знижки.
    Легке оновлення, зміна та додавання товарів – змінили на майданчику, це відобразиться у KeepinCRM. Те саме стосується і цін, і фото.
    Синхронізація відбувається автоматично, але ви можете виконувати її в ручному режимі за бажанням.

Налаштування 

CRM-система KeepinCRM дозволяє налаштовувати під свої потреби заявки, контакти, дзвінки та ін.

  • Налаштування полів – додавання тексту, списків, дат, файлів.
  • Поля можна розташовувати в зручному для вас порядку.
  • У списках можна міняти ширину колонок та пертягувати стовпці.
  • Налаштування статусів заявок.
  • Відображення та приховування полів.
  • Фільтри та сортування полів.

Все для зручної, простої та легкої роботи, від якої користувачі системи будуть отримувати задоволення!

Вартість стандартної інтеграції (обмін заказами, залишками) CRM-системи для бізнесу KeepinCRM – 7800 грн. + доробки 800 грн. за годину.

Якщо вам сподобалася CRM-система для бізнесу, яку ми вам пропонуємо, звертайтесь до нас через кнопки зв’язку і наші менеджери дадуть відповіді на всі ваші запитання.

* Зважаючи на те, що система KeepinCRM – новий продукт і переживає своє становлення, проходить часте зміна інструкціями протоколу API з боку KeepingCRM. Можливо, що з часом модуль потрібно доналаштовувати.

Відеоінструкція по роботі з системою в 1С / BAS

НАШІ ПРОДУКТИ eCommerceUp

Наша сторінка в Instagram 

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре