Автоматизація продажів з 2014 року
Компанія SoftUp з 2014 року впроваджує та автоматизує продажі в інтернет-магазинах спільно з 1С та Rozetka (Пром, Нова Пошта, Укрпошта). За цей час ми автоматизувати понад 200 інтернет-магазинів в Україні.
Відео, як сформувати реєстр в 1С Нової пошти після створення ТПН
Які переваги роботи з нами для вас?
- Економія часу. Майже під кожну сферу діяльності ми маємо готове рішення. Це означає, що нічого не потрібно винаходити, щоби провести впровадження системи у ваш бізнес.
- Індивідуальний підхід. Як у автосервісі кожна категорія транспорту має свої нюанси, так і у нас під кожну сферу бізнесу своя специфіка роботи.
- Досвід та оперативність. У нас достатньо досвіду для виконання Ваших бажань з автоматизації і наші фахівці «завжди під рукою».
Автоматизація продажів Напрямки:
- Продажі через соціальні мережі
Систематизація клієнтської бази в 1С. Нагадування про те, коли і до якого клієнта пора звертатися.
- Інтернет-магазини
Продажі інтернет-магазину на Prom.ua, Rozetka або будь-якому іншому сайті. Заявки від торгової платформи потрапляють в 1С разом з інформацією про клієнта (ім’я, місто, телефон, адреса доставки). Вам залишиться тільки зв’язатися з клієнтом по телефону і підтвердити замовлення.
- Поштові послуги (Нова Пошта, Укрпошта та ін.)
Інтеграція з 1С дозволяє відслідковувати і повідомляти своїх клієнтів про статус ТТН. Навіть якщо ТТН був створений не вами, а вашим партнером з дропшипінгу, наприклад. Для цього налаштуйте функцію “прикріпити ТТН”. В результаті ви будете відображати всю інформацію про клієнтів, додатки, суми прибутку і т.д.
Відео інструкція про можливості друку ТТН.
Мета
- Автоматизація бізнес-процесів
- Автоматизація поштових повідомлень та відправок поштою
- Повідомлення менеджерів про завдання, нагадування про дзвінки клієнтам.
- Автоматизація продажів
- Обслуговування та безпека клієнтської бази
- Контроль за роботою менеджерів, прозорість їх роботи
- Економія часу за рахунок автоматизації всіх процесів
- Підвищення ефективності роботи менеджерів та аналіз роботи
- Збільшення швидкості та поліпшення обслуговування клієнтів
- Зниження ризику втрати клієнтів
Наше завдання не просто заощадити ваш час і час ваших менеджерів, але і допомогти вам з продажами і обслуговуванням клієнтів.
План роботи для комплексної реалізації 1С
Базова реалізація
- Технічне завдання VISUAL+ з візуалізацією блок-схем за 1 воронку продажу: 4 750 грн.
- Базова конфігурація 1С з виконанням технічного завдання на 1 воронку продажу: 5 230 грн.
- Консультування та навчання менеджерів та адміністраторів роботі в системі – 2 480 грн.
- Технічна підтримка та навчання на 30 днів (1 місяць) 3.200 грн.
Вартість базової комплектації: 15 660 грн. (одноразово)
Додаткові параметри
- Підтримка в підключенні binotel телефонії. 1 250 грн
- Інтеграція корпоративного номера телефону Viber в 1С (спочатку напишіть клієнту – 2,650 грн.
- Налаштування GB-SMS (SMS з картки транзакції) – 1900 грн.
- Налаштування та підключення сайту Rozetka / Пром / Opencart
- (1 сайт) самостійні сайти розраховуються окремо – 2000 грн.
- Автоматизація бізнес-процесу з Новою Поштою (статуси, повідомлення), підключення SMS-шлюзу за 1 воронку продажів – 5 000 грн.
- Dropshipping модуль – 1500 грн.
- Завантажити продукцію з Rozetka / Пром / Opencart сайт – 800 грн. для 1 завантажити
Вартість модифікацій: 13 600 грн. (одноразово)
Загальна вартість реалізації – 29 260 грн.
Гарантія
Перед початком співпраці ми укладаємо офіційний договір з умовами і гарантіями, тому Ви повністю захищені.
Після завершення роботи, згідно з українським законодавством, ми надаємо всі заключні документи.
Наша місія – вивести Ваш бізнес на рівень, коли менеджери телефонують клієнтам та інформують клієнтів про стан свого замовлення.
Модуль “Нова пошта” не передбачає автоматичного зв’язку з завантаженням замовлень зі сторонніх місць (Rozetke, Prom, Site і т.д.)
Інструкція по роботі обробки Обміну кабинету Розетка + BAS УТ
Ми відповімо на ваші запитання
по телефону: +38 (067) 10 396 10
+38 (093) 10 396 10