CRM-система SalesDrive в програмі обліку BAS/1С автоматизує продаж інтернет-магазину або торгової кампанії, а також дозволяє покращити обслуговування покупців.
Завдяки SalesDrive ви зможете повністю контролювати свою компанію та автоматично отримувати дані.
Можемо доопрацювати систему під ваші запити.
SalesDrive підходить для:
- BAS КУП, Бухгалтерія, УТ, ERP, Малий бізнес
- 1С
Можливості SalesDrive:
- Обмін даними двосторонній. Завантаження замовлень відразу (в режимі реального часу), вивантаження категорій та товарів у BAS/1С за заданим часом.
- Вам знадобиться постійна IP-адреса (або DNS) та власний веб-сервер.
- Інтеграція здійснюється на замовлення та товари.
- Якщо передбачено комісійні для джерела замовлень, потрібно в системі вказати рахунок (у банку) або касу (щоб списувалися гроші). Розрахунково-касовим ордером чи через платіжне вихідне доручення.
- З BAS/1С в систему SalesDrive вивантажуються товари та категорії товарів, їх назви та описи товарів, штрих-коди, залишки та ціни.
- При поділі товарів за характеристиками кожної їх створюється окрема номенклатура.
- Якщо у вас кілька видів цін, це також буде враховуватись.
- Залишки можна розбивати за складами.
- Щоб замовлення потрапляли з SalesDrive в 1С/BAS, CRM відправляє дані через вебхук за посиланням. Тому для вашої бази має існувати актуальна постійна інтернет-адреса.
- Крім самих замовлень у 1С/BAS вивантажується інформація про їх статуси та угоди. Клієнти та замовлення завантажуються одночасно та разом. Завантажити їх окремо не можна.
Переваги SalesDrive:
- Вам не потрібно вручну вносити інформацію кілька разів, обмін відбувається автоматично.
- Ви будь-якої миті відстежуєте обсяг продажів, побачити яких товарів не вистачає, вибудувати для компанії оптимальний режим роботи і навіть сформувати післяпродажну стратегію.
- У CRM SalesDrive видно залишки товарів і можна контролювати процес, як обробляються та виконуються замовлення.
- Оптимальна взаємоспівпраця з покупцями, покращення якості роботи, економія часу за рахунок автоматичного обліку та обробки замовлень, відповідно, збільшення прибутку.
- Вся інформація збирається в одному місці – у системі SalesDrive. Вона завжди актуальна і по ній можна сформувати різні звіти.
Вартість впровадження модуля обміну CRM SalesDrive з BAS/1С становить зараз 10 800 грн. (звичайна ціна 12 000 грн.) для типової інтеграції*
Також готується до виходу модуль обміну BAS/1С з CRM МійДроп.
Навіщо компанії система CRM?
- У сучасному світі, з такою високою конкуренцією в бізнесі та розвиненим маркетингом не просто мати нових клієнтів, CRM-система дозволяє успішно співпрацювати і напрацьовувати ліди (потенційних клієнтів), і бути на зв’язку і не втрачати контакти з клієнтами постійними.
- Якщо вести облік лише в BAS/1С, можна пропустити деякі дані (не кажучи вже про облік в Excel). А з CRM-системою менеджери не забудуть передзвонити клієнту та оформити замовлення після спілкування з ним, у них завжди під рукою прайси та інформація щодо залишків на складі, актуальна статистика та дані.
- На підставі цього власник компанії завжди розуміє наскільки успішно працюють менеджери та які товари у топ продажах.
Крім SalesDrive компанія SoftUp працює з KeyCRM и KeepinCRM. При виборі системи наші програмісти проконсультують вас залежно від того, типова чи нетипова інтеграція необхідна клієнту*.
*Типова – інтеграція, коли програмісту не потрібно правити код у модулі обміну. Тобто, налаштування вже готового модуля у вашу програму обліку. Нетипова – це інтеграція, коли перед використанням програміст допрацьовує функціонал чи розробляє його «з нуля».
Залежно від того, яка інтеграція використовується, розраховується час роботи та остаточна її вартість.
Якщо у вас є обмін з маркетплейсами Prom.ua, Rozetka та іншими, це полегшує інтеграцію та дозволяє використовувати стандартні модулі обміну.
Підведемо підсумки
- База клієнтів SalesDrive дозволяє мати всі контактні дані та історії діалогів.
- Всеканальність (омнікальність) – де б ви не спілкувалися з покупцями, всі історії повідомлень відображатимуться у CRM та BAS/1С.
- Всім співробітникам компанії доступна база клієнтів, що ефективніше координує роботу компанії та виключає плутанину кому, з ким із клієнтів та про що спілкуватися.
- Так само по вирві продажів можна проаналізувати ті етапи, на яких ви втрачаєте клієнтів.
- SalesDrive збирає статистику з продажу та відстежує ефективність реклами.
- По кожному клієнту менеджери можуть додати описи та позначки. Це дасть розуміння кому який підхід потрібний.
- Виключено заклад тих самих даних різними менеджерами.
- Інформацію достатньо додати лише в CRM, в базу вони автоматично підтягнуться.
- Рахунки можна формувати у програмі обліку. Дані про замовлення підтягуються відразу з системи.
- Товари вивантажуються з BAS/1С (а також їх ціни та залишки) в систему одним кліком.
- Надсилання клієнту рахунку одним кліком.
- При оплаті клієнтом дані відображаються в базі обліку і автоматично підтягуються в SalesDrive, а покупка відображається у продажі.
- При надсиланні товарів покупцю покупка автоматично змінює статус.
- Вся інформація про клієнтів, угоди, дзвінки, листування автоматично зберігаються в базу та в систему.
- Вся робота співробітників легко відстежується, а менеджерам простіше виконувати завдання, та й загалом підвищується ефективність роботи кожного окремого співробітника та компанії загалом.
Наприклад, менеджер вводить ідентифікаційний номер і SalesDrive сам підтягує дані про компанії з державних реєстрів, і таким чином новий клієнт з’являється в базі в один клік.
Звертайтеся до компанії SoftUp за телефонами +38 067 10 396 10, +38 093 10 396 10 і ми автоматизуємо роботу вашої компанії за допомогою CRM-системы SalesDrive.